Onko sinulla kokemusta tapahtumien järjestämisestä ja vapaaehtoistyön koordinoinnista? Sytytkö kampanjoinnista ja haluat olla luomassa näkyvyyttä vihreälle aatteelle? Kirkkonummen Vihreät tarjoaa aitiopaikan vaalikevääseen 2025 rekrytoimalla vaalityöntekijän määräaikaiseen työsuhteeseen toteuttamaan kunta- ja aluevaalikampanjaa.

Työ sisältää Kirkkonummen Vihreiden vaaleihin liittyvien tapahtumien, koulutusten ja viestinnän järjestämistä. Työtä tehdään yhdessä Vihreiden luottamustoimijoiden, ehdokkaiden sekä vapaaehtoisten kanssa. Vaalityöntekijä työskentelee Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtajan alaisuudessa ja yhdistyksen hallituksen apuna.

Arvostamme organistointitaitoja, hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kokemusta kampanjoinnista, tapahtumien järjestämisestä ja vapaaehtoisten johtamisesta. Toivomme hakijalta someympäristöjen hallintaa ja kokemusta visuaalisen suunnittelun alusta Canvan käytöstä. Eduksi katsotaan vihreän politiikan tuntemus sekä kielitaito. Työskentely vaatii oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työotetta.

Tarjoamme monipuolisen työn, johon työntekijä voi itse vaikuttaa. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu iltoja ja viikonloppuja. Muuten työajat ovat erittäin joustavat ja suuri osa työstä on etätyötä.

Työsuhde on määräaikainen 1.12.2024. – 30.4.2025 tai sopimuksen mukaan. Työaika on 18 tuntia viikossa ja työpalkka on 1253 €//kk Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Kirkkonummen Vihreät ry.

Olisiko tämä sinun paikkasi? Hakemukset ja ansioluettelo pyydetään lähettämään 5.11.2024 mennessä yhdistyksen puheenjohtajalle osoitteeseen ronja.karkinen@gmail.com

Lisätietoja antaa:

Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtaja