Onko varauduttu ja kuinka? Tilaisuudessamme kuullaan kriiseihin varautumisesta kansallisella tasolla sisäministeri Krista Mikkosen ja kansanedustaja Tiina Elon puheenvuoroissa. Kirkkonummen varautumistyöstä ovat keskustelemassa valtuutettumme Markus Myllyniemi sekä kunnan ilmastokoordinaattori Vera Järvenreuna.
Lämpimästi tervetuloa tiistaina 18.10. klo 18 mukaan keskusteluun Café Rostaan!
Ohjelma:
VARAUTUMINEN SUOMESSA
Millaista on valtion varautumistyö? Miten ilmastokriisiin on varauduttu? Millä tavalla kansalaisten tulisi itse varautua muutokseen ja kriiseihin?
– Sisäministeri Krista Mikkonen
VARAUTUMINEN KIRKKONUMMELLA
Miten Kirkkonummella on varauduttu ilmastonmuutoksen vaikutuksiin? Millaista on kunnassa tehtävä varautumistyö? Miten varautuminen näkyy kuntataloudessa?
– Asiasta keskustelevat valtuutettu ja kunnanhallituksen jäsen Markus Myllyniemi sekä Kirkkonummen ilmastokoordinaattori Vera Järvenreuna
ENERGIAKRIISI – OLIKO TÄHÄN VARAUDUTTU?
Miten nykyinen tilanne vaikuttaa varautumiseen ja siitä käytävään keskusteluun?
– Kansanedustaja. ympäristövaliokunnan jäsen Tiina Elo