Kirkkonummen Vihreät hakee määräaikaista työntekijää avustamaan kuntavaalikampanjan 2021 valmistelussa ja kampanjoinnissa.

Työssäsi vastaat osaltasi Kirkkonummen Vihreiden vaaleihin liittyvien tapahtumien, koulutusten ja muiden tilaisuuksien järjestämisestä sekä ehdokkaiden koordinoimisesta. Huolehdit, että tilaisuuksissamme ovat oikeat ihmiset oikeaan aikaan paikalla ja heillä on tarvittavat puitteet onnistuneeseen kampanjointiin. Kykenet koordinoimaan ja organisoimaan vapaaehtoisten joukkoa tehokkaasti ja tuloksellisesti.

Vaalityöntekijä työskentelee Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtajan alaisuudessa ja yhdistyksen hallituksen apuna.

Arvostamme organistointitaitoja, hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja ja kokemusta kampanjoinnista, tapahtumien järjestämisestä sekä vapaaehtoisten johtamisesta. Eduksi katsotaan Vihreän aatteen ja politiikan tuntemus ja kielitaito. Työskentely vaatii oma-aloitteisuutta, itsenäistä työotetta sekä joustavuutta työajoissa.

Työ suoritetaan osittain etätyönä ja osittain vaalikentillä Kirkkonummella.

Työsuhde on määräaikainen 15.9.2020 – 15.5.2021 tai sopimuksen mukaan. Työaika on 8 tuntia viikossa ja työpalkka on 570€/kk Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Kirkkonummen Vihreät ry.

Hakemukset ja ansioluettelo pyydetään lähettämään 30.8.2020 mennessä osoitteella saara.huhmarniemi@vihreat.fi
Haastattelut voidaan aloittaa jo hakuaikana.

Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtaja
Saara Huhmarniemi