Kirkkonummen Vihreiden hallitus järjestäytyi vuoden alussa. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Saara Huhmarniemi, joka on myös eduskuntavaaliehdokkaana Uudellamaalla. ”Kirkkonummen Vihreiden hallitustiimin kanssa on mukava lähteä kevättä ja vaalitapahtumia suunnittelemaan. Kevään aikana odotamme tänne vierailulle useampia Vihreitä eduskunta- ja eurovaaliehdokkaita.” kertoo Huhmarniemi.

Kirkkonummen Vihreät hakee kevään ajaksi osa-aikaista työntekijää. ”Tavoitteenamme on näkyä vaalien aikaan Kirkkonummella. Haemme osa-aikaista työntekijää auttamaan kevään kiireisimpään kampanja-aikaan. Jos tehtävä kiinnostaa, kannattaa ottaa yhteyttä!” jatkaa Huhmarniemi.

Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Tero Kovala. Muut hallituksen jäsenet vuonna 2019 ovat Ekhart Georgi, Outi Saloranta-Eriksson, Anna Presnukhina, Markku Törhönen ja varajäsenet Riku Cajander, Marjokaisa Piironen, Aarni Hyvönen, Pekka Poutanen, Anja Oravala ja Päivi Kujasalo.

21.1.2019
Kirkkonummen Vihreät