Kirkkonummen Vihreät onnittelee Armon Vihreitä hienosta äänituloksesta seurakuntavaaleissa!

Armon Vihreiden ehdokaslista sai Yhteiseen Kirkkovaltuustoon 3 edustajaa ja 9,7% ääniosuuden ja seurakuntaneuvostoon 2 edustajaa yhtensä 12,5% ääniosuudella.

Vaalien äänikuningatar, Vihreiden Anja Oravala valittiin kirkkovaltuustoon suurimmalla henkilökohtaisella äänimäärällä (86) ja seurakuntaneuvostoon toiseksi suurimmalla (87 ääntä)!

Kirkkovaltuusto

Armon vihreät 9,7%

Anja Oravala (86 ääntä)
Päivi Kujasalo (54 ääntä)
Rose-Marie Fager-Pintilä (39 ääntä)

Seurakuntaneuvosto

Armon Vihreät 12,5%

Anja Oravala (87 ääntä)
Päivi Kujasalo (50 ääntä)

Edellisissä seurakuntavaaleissa 2014 Armon Vihreillä oli 8 ehdokasta, mutta pienemmälläkin ehdokaslistalla pidettiin 2 paikkaa seurakuntaneuvostossa, valtuustossa menetettiin 1 paikka. Uutena vaaleihin lähtenyt nuorten ehdokkaiden sitoutumaton lista Nuoret apostolit keräsi myös vaikuttavan äänisaaliin, onnea!

Armon Vihreiden ehdokkaat vasemmalta: Anja Oravala, Seija Salminen, Päivi Kujasalo, Rose-Marie Fager-Pintilä ja Eila Trivedi.

Kirkkonummen äänestystulokset

19.11.2018