Presidenttiehdokas Pekka Haavisto retkeilee kanssamme Porkkalanniemeen 29.10 ja hänet voi tavata Porkkalanniemen kärjen keittokatoksen tuntumasta kello 14-15 välisenä aikana. Paistamme nuotiolla tikkupullaa ja tarjoamme kahvia, teetä ja mehua 50 ensimmäiselle retkeläiselle. Omat retkimukit mukaan! Alueen luonnosta on paikan päällä kertomassa mm. tietokirjailija ja valokuvaaja Riku Cajander.

Tikkupulla. Kuva: Marjokaisa Piironen

Saapuminen retkipaikalle tapahtuu Porkkalanniemen parkkipaikalta Tullandintieltä polkua pitkin Kirkkonummen ulkoilualueelle. Keittokatoksen luo johtavalle polulle opastetaan parkkipaikalta. Kannattaa varautua jättämään auto myös hieman kauemmas, jos niemen kärkeä lähimmät parkkipaikat täyttyvät.

Toivomme retkelle aurinkoisia syyssäitä, mutta lämmin säänmukainen pukeutuminen on suositeltavaa! Samoin kannattaa varata hyvä kengät, sillä kalliot ovat syyssäillä liukkaita. Tapahtuma on ilmainen ja sopii koko perheelle. Tapahtuman järjestää Kirkkonummen Vihreät. Järjestämme tarpeen mukaan yhteiskyytejä Kirkkonummen asemalta klo 13.00. Paluukyyti lähtee Porkkalanniemen parkkipaikalta kello 15.30. Mikäli tarvitset kyydin, imoita osoitteeseen: saara.huhmarniemi@vihreat.fi

Porkkalanniemeen suunnataan Tullandintien parkkipaikalta polkua pitkin. Kannattaa varata säänmukainen varustus! Kuva: Markus Drake

Kirkkonummen Vihreät

Tiedustelut: Saara Huhmarniemi, pj, 050 3394349, saara.huhmarniemi@vihreat.fi