Kirkkonummen Vihreät nimesi jäsenkokouksessaan 26.10.2016 viisi uutta kuntavaaliehdokasta. Ehdokkaiksi lähtivät Ramon Dibbets, Jens Gellin, Saara Huhmarniemi, Päivi Kujasalo ja Jens Sørensen.

Ramon Dibbets toimii tällä hetkellä vihreiden edustajana tarkastuslautakunnassa ja Jens Gellin on palvelutuotannon lautakunnan puheenjohtaja. Jens Sørensen siirtyi syksyllä Kokoomuksesta Vihreiden valtuustoryhmään. ”Hauskaa lähteä salin toiselta puolelta toiselle yhdistämään ajatuksia ja ihmisiä”, hän toteaa.

Päivi Kujasalo osallistui seurakuntavaaleihin Armon Vihreiden listalla ja on nyt Kirkkovaltuuston jäsen. Saara Huhmarniemi on ensimmäistä kertaa ehdolla ja pitää tärkeinä etenkin ympäristöasioita: ”Ympäristön ja luonnon arvostus on nousussa ja se pitäisi huomata myös kuntapolitiikassa. Kirkkonummella on hienoja retkeilymaastoja ja lähiluontoa, mikä on ainutlaatuista näin pääkaupunkiseudulla.”

Kirkkonummen Vihreiden vaalisuunnitelmista ja jo nimetyistä ehdokkaista voi lukea lisää täältä.

Kirkkonummen Vihreät

untitled-design4