Kirkkonummen Vihreät ei osallistu tänä vuonna Kirkkonummi-päivien politiikkatorille koronatilanteen takia. Puheenjohtaja Saara Huhmarniemi kertoo, että päätöksen taustalla on tahto turvata mm. lasten koulunkäynti. ”Kirkkonummi on koronan leviämisvaiheessa, joten katsoimme, että Vihreät voivat tehdä oman osansa koronatartuntojen hillitsemiseksi jäämällä pois yleisötapahtumasta. Välttämällä kohtaamisia vähennämme myös todennäköisyyttä altistumisille, jotka kuormittavat sekä terveydenhuoltoa, että koulujen ja päiväkotien toimintaa. Olemme kuitenkin mukana päivän livelähetyksessä.”

Lähestyvät aluevaalit tuovat poliittisille ryhmille myös muita tilaisuuksia kohdata asukkaita syksyn mittaan. Kampanjan suunnittelu on jo käynnissä!