Tiedote 15.6.2021

Kirkkonummen Vihreille vahva tulos kuntavaaleissa
– Kiitos äänestäjillemme!

Kirkkonummen Vihreät jatkaa valtuuston kolmanneksi suurimpana ryhmänä kahdeksan valtuutetun voimin. Puheenjohtaja Saara Huhmarniemi iloitsee tuloksesta, vaikka yhdeksäs valtuustopaikka jäi tarkastuslaskennan jälkeen saavuttamatta. “Saimme yhden valtuustopaikan lisää nykyiseen verrattuna, joten tulos on Vihreille vaalivoitto. Kirkkonummella Vihreiden kannatus on myös valtakunnallisesti arvioiden korkealla ja olemme Suomen 4. vihrein kunta!” Huhmarniemi näkee, että tulos antaa vahvan mandaatin Vihreän politiikan edistämiselle Kirkkonummella. “Tulos osoittaa, että Vihreiden teemoja pidetään Kirkkonummella ajankohtaisina ja työhömme luotetaan. Meillä oli osaava ja monipuolinen ehdokaslista ja onnistunut, yhtenäinen kampanja. Näistä lähtökohdista on hyvä käynnistää uusi valtuustokausi.”

Vihreiden Markus Myllyniemi nousi näiden vaalien ääniharavaksi kunnan kolmanneksi suurimmalla henkilökohtaisella äänimäärällä: “Sydämelliset kiitokset vielä kerran kaikille 746 kuntalaiselle, jotka äänestivät minua kuntavaaleissa. Lupaan olla koko kylän asialla tänään sekä tulevaisuudessa ja jatkaa tähän asti tekemääni hyvää työtä. Olen myös äärimmäisen iloinen vihreiden saamasta lisäpaikasta Kirkkonummella. Tämä on osoitus siitä, että tekemämme politiikka on ollut vaikuttavaa ja kuntalaiset huomioon ottavaa.”

Vihreät haluavat lämpimästi kiittää kaikkia äänestäjiä ja tukijoita luottamuksesta. Työ Vihreämmän Kirkkonummen puolesta jatkuu entistä vahvempana!

Kirkkonummen Vihreät

Vihreät valtuutetut: