Vihreät käynnistivät vaalikevään Kirkkonummella iloisella laskiaistapahtumalla Ragvaldsin museoalueella. Puistopellolla laskettiin pulkkamäkeä ja museon pihalle oli järjestetty kahvi- mehu- ja pullatarjoilu sekä ponitalutusta, haliberni ja lumimaalausta.

”Ragvaldsin museoalue toimii hienosti isommankin tapahtuman järjestämiseen. Tunnelma vanhojen rakennusten ympäröimällä pihalla on kotoisa ja museon rappusille voi istahtaa nauttimaan kevätauringosta”, kertoi Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustajaehdokas Saara Huhmarniemi.

Tapahtumaan oli saapunut kymmenkunta Vihreiden kansanedustajaehdokasta eri puolilta Uuttamaata ja keskustelu kävi vilkkaana. ”Vihreiden kampanja on alkanut näyttävästi ja Uudellamaalla meillä on vahva ehdokaslista”, kertoo Saara Huhmarniemi, joka aikoo itsekin kiertää eri puolilla Uuttamaata kevään mittaan. ”Vaalien alla politiikasta ja ihmisille tärkeistä asioista keskustellaan enemmän ja siitä olen iloinen. Kannattaa seurata facebookista ja kotisivuiltamme kevään kampanjatapahtumia ja tulla juttelemaan!”

Kirkkonummen Vihreät
De Gröna i Kyrkslätt