Kirkkonummen Vihreät ry on Vihreiden kunnallisjärjestö Kirkkonummella. Vihreät rakentavat Kirkkonummesta luonnonläheistä asuinpaikkaa, jossa on toimivat palvelut, elävät keskustat ja monimuotoinen luonnonympäristö asukkaiden saavutettavissa.

Kirkkonummen Vihreät hakee nyt määräaikaista työntekijää avustamaan vaalitoiminnassa ja kampanjoinnissa. Työ kattaa eduskuntavaalit huhtikuussa 2019 sekä europarlamenttivaalit toukokuussa 2019.

Vaalityöntekijä työskentelee Kirkkonummen Vihreiden puheenjohtajan alaisuudessa ja yhdistyksen hallituksen apuna. Työhön kuuluu kampanjatilaisuuksien järjestäminen ja viestintätehtävät. Lisäksi työhön kuuluu yhteistyötä muiden vihreiden järjestöjen kanssa sekä mahdollisesti muita erikseen sovittavia tehtäviä.

Arvostamme innostunutta asennetta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä vihreän aatteen, toiminnan ja politiikan tuntemusta. Lisäksi kuntapolitiikan tuntemus, kampanjakokemus, kielitaito ja soveltuvat opinnot katsotaan eduksi. Työskentely vaatii oma-aloitteisuutta sekä joustavuutta työajoissa. Työ suoritetaan pääosin etätyönä, mutta mahdollisuus osallistua tapahtumiin ja kokouksiin Kirkkonummella katsotaan eduksi.

Työsuhde on määräaikainen alkaen helmikuussa 2019 sopimuksen mukaan ja päättyen 31.5.2019. Määräaikaisuuden perusteena on vaalikampanjoinnin projektiluonteisuus.

Työaika on 8 tuntia viikossa ja työpalkka on 540 euroa kuukaudessa.

Hakemukset ja ansioluettelo pyydetään lähettämään 3.2. mennessä osoitteella saara.huhmarniemi@vihreat.fi Haastattelut pidetään pääosin tiistaina 5.2. iltapäivällä. (Huom. pidennetty hakuaika!)

Myös Tieteen ja teknologian vihreät Viite ry etsii osa-aikaista työntekijää, joten jos olet kiinnostunut lisätunneista, kannattaa tiedustella myös tätä mahdollisuutta!

Kirkkonummen Vihreät 21.1.2019
www.kirkkonummenvihreat.fi