Kirkkonummen Vihreät lähtee kuntavaaleihin ennätyksellisellä 43 ehdokkaan listalla. Kuntavaaleissa 2012 ehdokkaita oli 35. ”Ehdokashankinta on sujunut upeasti ja lista on hienon tiimityön tulosta. Monet ovat kannustaneet tuttujaan ehdolle ja esimerkillä on vaikutusta”, kertoo puheenjohtaja Saara Huhmarniemi. ”Toisaalta keskusteluissa ehdokkaiden kanssa esiin ovat nousseet sekä huoli maailman ja ympäristön tilasta että motivaatio kehittää Kirkkonummea viihtyisämpään ja asukaslähtöisempään suuntaan. Vihreiden valtakunnallinen kannatus on ollut pitkään korkealla ja se osaltaan vaikuttaa siihen, että puolue kiinnostaa”.

Vihreillä on Kirkkonummella monipuolinen ja vahva ehdokaslista. Mukana on eri alojen asiantuntijoita, aktiivisia kuntalaisia, nuoria, vanhempia ja luonnossaliikkujia, joita kaikkia yhdistää tavoite kehittää vihreämpää Kirkkonummea. Myös suurin osa nykyisestä valtuustoryhmästä on ehdolla, ja se tuo toimintaan jatkuvuutta.

”Näistä asemista on innostavaa lähteä kampanjoimaan! Odotan hyviä keskusteluja kampanjatilaisuuksissa ja somessa ja toivon että asukkaat ovat yhteydessä ehdokkaisiimme vaalien tiimoilta”, toteaa Saara Huhmarniemi.

Ehdokasgalleriaan voi tutustua osoitteessa:
www.kirkkonummenvihreat.fi/kuntavaalit-2017/kuntavaalit-2017-galleria

Kirkkonummen Vihreät